Ring på fingeren gjør noe med meg…

Å bli gift, og få ring på fingeren har gjort noe med meg! Det er så deilig å se på ringen, og vite at vi er gift ! En bekreftelse på at jeg kan legge vonde år bak meg, og gå videre! Jeg har fått verdens beste ektemann , og roen har senket seg inni meg! Det er så rart, jeg har jo visst at det skal være oss to lenge, men jeg har fått en ro inni meg nå! En gedigen bekreftelse på at han elsker meg, og at det skal være oss to❤️❤️

Min kjære kommenterte i går at jeg virker så utrolig rolig og tilfreds! Han merker det på meg, og ser at det var godt for oss begge å få en slik flott markering av vår kjærlighet! Jeg føler meg så trygg, elsket og ivaretatt! Og jeg gjør mitt beste for at han skal ha det godt sammen med meg! 

Vi er begge to så utrolig stolte av prinsene våre! De hadde en strålende dag i bryllupet, og det gikk så fint med dem hele dagen! Det var en god bekreftelse for dem å oppleve at vi ble gift! Vi har det så godt her i Mandal! 

Som gift kommer det både gode og vonde dager! Men akkurat nå svever vi litt på kjærlighet ! Det er lov! Nå gleder vi oss til å dra på ferie i løpet av dagen! Det blir spennende for store og små!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg