Skuldrene har endelig senket seg!

Den siste tiden før bryllupet har jeg stresset endel med tanker og følelser ! Det har vært masse å forholde seg til, og jeg har hatt endel tankearbeid i forhold til min fortid! Det har til tider vært tøft! Men jeg har alltid vært veldig sikker på hvordan jeg ønsket å ha det i fremtiden sammen med min mann og mine barn!

Nå når bryllupet er vel overstått , og ferien er kommet godt i gang, så kjenner jeg endelig at skuldrene er senket noen hakk, og jeg er roligere! Jeg ser at det går fremover med oss alle sammen, og vi går veien sammen! Vi hjelper hverandre og støtter hverandre! Både små og store! 

Det er godt å oppleve at det fungerer så bra å ta med alle sammen på tur! Som mamma er det utrolig deilig å kunne ha med alle på tur! Jeg skal nyte hver dag, og vi skal sammen lage flotte minner som vi kan se tilbake på! Å komme seg videre i livet kan sv og til virke vanskelig å få til, men vi er på rett vei!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg