Timeout i vogna😄


Etter besøket på Langedrag dro vi en liten tur til Geilo sentrum! Vi fikk oss litt mat, og kikket litt i butikker! Men etterhvert ble jeg desverre ganske dårlig, så kroppen gav beskjed om at nå er det på tide å stoppe litt! Vi dro derfor tilbake til campingvogna! Nå koser ungene seg med film inne, og vi sitter ute! Jeg har funnet strikketøyet frem, og formen er i bedring! Vi skal grille, og ha en rolig kveld i vogna ! Det er deilig å finne roen om kveldene! Vi trenger å slappe litt av innimellom ! 

Jeg går desverre litt tom for krefter til tider, og kroppen verker! Men det gir meg energi å være med de jeg er aller mest glad i! Da klarer jeg det neste ! Hverdagen kommer tidsnok , så jeg nyter dagene så godt jeg bare kan!  Håper alle sammen får en fin kveld!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg