Pizza og kos på camping😍

Vi er kommet oss vel frem til Beverøya camping ! Vi har regn og 12 grader! Rene høstferiefølelsen! Vi har fått opp forteltet, så vi voksne kan være der i kveld ! Middagen i kveld er enkel , godt med Pizzabakeren overalt!!

Jeg har virkelig fått kjenne på mine utfordringer angående krefter og helsen på denne turen! Det er litt leit for meg å måtte innse! Jeg makter ikke alt jeg skulle ønske! Men så er det glede i alle de små ting vi opplever! Jeg ønsker jo å være en sprek og aktiv mamma ! Men min kjære mann er forståelsesfull, og vi finner gode løsninger!

Nå krysser vi fingrene for fint vær i morgen, slik at ferien får en fin avslutning i Bø Sommerland! Ungene gleder seg til bading, og mest sannsynlig må jeg også uti vannet !! Så gleder vi oss til å komme tilbake til Neset i morgen kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg