Hva ønsker jeg å oppnå?

Vi har alle våre drømmer om fremtiden, og hva den skal inneholde! Sannheten er at vi ikke aner hva som kommer! Og det er nok oftest det beste. Livet mitt ble ikke slik jeg hadde tenkt det skulle bli, men heldigvis ser ting lysere ut nå! Og det gir meg litt rom for å drømme litt om fremtiden! Hva har jeg lyst til? Hva ønsker jeg å oppnå? Hva vil jeg bruke kreftene mine på? Hva trenger jeg og familien min for å ha det bra i fremtiden?

Jeg ønsker å bruke mine krefter på å gjøre enn forskjell for andre. Jeg vil være til hjelp for andre som sliter i livene sine. Jeg vil gi av mine erfaringer, og gi dere et håp om bedre tider! Og jeg vil prate om ting som andre ikke tørr å prate om. For jeg er drittlei alt tabuet som finnes i vår verden. Jeg kommer fortsatt til å være privat om det aller næreste i livet mitt. Men jeg vil likevel dele av det jeg har opplevd. Jeg har laget eget foretak. Ikke for å bli rik. Men for å ha en jobb som gir meg mening. En jobb som betyr noe for andre mennesker! En jobb som jeg kan klare til tross for helsemessige utfordringer! En jobb som jeg kan kombinere med å være en mamma som er tilstede mesteparten av tiden!

Det er ikke så veldig mange pasienter som holder foredrag om psykisk helse. Jeg har googlet, og finner ikke mange. Jeg ønsker å gi dere et innblikk i hvordan min hverdag er. Jeg lever med en psykisk diagnose, Post Traumatisk Stress lidelse. Hvordan fungerer jeg som mamma og ektefelle? Hva er det egentlig for noe? Ingen prater høyt om det selv om det er mange mennesker som lever med samme diagnose rundt oss. Jeg ønsker å gi dere litt mer kunnskap, slik at dere ikke blir så skremt når det blir nevnt!

Jeg vil bruke min fremtid til å jobbe for mine hjertesaker! Jeg vil formidle fra mitt hjerte! Fremtiden vil vise om jeg lykkes! Hvis ikke, så har jeg i hvert fall forsøkt å følge drømmen min! Slik jeg ser det, har jeg ikke noe å tape på å forsøke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg