Bare 1 uke igjen!!

Nå går dagene kjempefort av sted! Det er i dag bare 1 uke igjen til jeg skal holde mitt foredrag:” Fra mobbeoffer til livsglad mosjonist!” Jeg skal være gjest i Bystyresalen i Mandal neste torsdag 1.september! Arrangementet er en del av Folkehelseuken i Mandal! Kvelden starter kl 18, og vi er tre stykker som skal fortelle hver vår historie denne kvelden! Jeg skal i ilden ca kl 19! Jeg gleder meg veldig til å komme i gang, og sommerfuglene flyr godt inni magen min! Heldigvis kan jeg med hånden på hjertet si at jeg er spent, men gruer meg ikke i det hele tatt! Jeg gleder meg til å få fortelle min historie! Det eneste som bekymrer meg litt, er hvordan mine egne følelser reagerer på dette! Men jeg tenker at kommer tårene, ja så får de bare komme! Jeg vil være meg selv, og prate nært og åpent om mine utfordringer i livet!

Nå håer jeg dere hjelper meg å dele dette videre, slik at mange kan ta turen på vårt arrangement! Jeg håper dere vil komme, og hjelpe meg gjennom denne kvelden! Sammen kan vi få dele av livets oppturer og nedturer! Vi kan lære av hverandre, og dele av hverandres styrker og svakheter! Sammen blir vi sterke! Jeg er så uendelig takknemlig for alle gode tilbakemeldinger som jeg får fra dere! Dere oppmuntrer meg, og jager janteloven langt bort! Noen dager er selvtilliten svak, og da er det godt å tenke på alle de gode ordene som dere gir meg!

Jeg vet det er mye snakk om dette her på bloggen for tiden, men det er en hjertesak! Jeg har så lyst til å få dette til! Det gjør meg glad og spent! Det gir meg energi og mestring! Jeg er inne i en god periode mentalt og fysisk, og det er deilig! Jeg vet at vonde dager kommer plutselig, så her må alt nytes mens man kan! Jeg blir glad hvis deler innleggene mine, og tipser venner og bekjente om meg! Håper å treffe akkurat DEG neste torsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg