Først og fremst MAMMA❤️❤️

Akkurat nå skulle jeg vært i sentrum, og gått i demonstrasjon for en viktig sak! Men jeg har noe som er enda viktigere enn alt annet her hjemme ! To prinser som på hver sin måte trenger sin mamma i dag! Da er prioriteringen enkel, og jeg blir hjemme! 

Akkurat nå er det viktig med ro og trygghet i huset, og det fikser mamma! Jeg elsker mine barn! De er mitt livs store prosjekt! Fremtiden sammen som familie blir spennende og kjærlig !

Så jeg verner om mine håpefulle i kveld❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg