En natt med tanker….

Gårsdagen var full av ulike inntrykk og situasjoner som preget mitt indre! Både på godt og vondt! Når slike dager kommer, så sliter jeg veldig med å få hjernen til å koble ut om natten! Den vil liksom ikke ta fri! Så det ble noen timer i natt med masse tanker, frustrasjon og forhåpninger ! En salig blanding av håp og fortvilelse hånd i hånd! For livet svinger veldig! Fra pågangsmot og livsglede, og til frustrasjon og sinne! Fortiden banker på døren jevnt og trutt hos små og store! Det er vanskelig og sårt!

Heldigvis så skjer der masse positivt i livet mitt, og jeg går spennende tider i møte! Jeg vet at store utfordringer venter på meg, og at jeg vil oppleve masse nytt i tiden som kommer! Det gjør godt for meg personlig å vite at positive ting skjer! Det gir meg den nødvendige energien og roen til å ta de tunge takene som ofte kommer hos oss! De vonde samtalene, og alle telefoner og møter som må gjennomføres!

Livet går videre, og det går stort sett fremover for oss alle sammen! Men i går var en slik dag som gjør vondt langt inni sjelen ! Da er det godt å våkne til en ny dag med nye muligheter! Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredag !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg