Hvordan reagerer jeg??

Jeg forsøker å mentalt forberede meg til torsdagens foredrag! Hvordan reagerer jeg når publikum stirrer mot meg, og forventer å få et godt budskap servert! Hvordan takler følelsene mine den utfordringen? Blir jeg skjelven i stemmen ? Beholder jeg roen inni meg? Kommer tårene? Hvordan takler jeg det selv? Har jeg øvd nok på ord og setninger? Blir dette lærerikt for de som hører på? Hva sitter de igjen med etterpå? 

Sannheten kommer på torsdag. Jeg aner ikke hvordan kroppen vil respondere på dette opplegget. Alt jeg vet er at jeg er godt forberedt! Jeg har gjort et grundig forarbeid, og er mentalt klar for oppgaven ! Jeg gruer meg ikke, men kjenner at spenningsnivået øker. I dag var jeg utenfor Bystyresalen for å være sikker på hvor det var, og hvor jeg burde parkere. Jeg trenger forutsigbarhet, så alle uromomenter plukkes elegant bort! Jeg kjente et sug i magen! Tenk at der skal jeg holde mitt aller første foredrag om få dager! Jeg skal dele mye av mine såreste opplevelser i livet. Jeg håper bare at folk kommer!

Jeg er et følelsesmenneske. Og alt jeg skal prate om aktiverer mine følelser. Derfor vet jeg at det blir sterkt for meg å gjennomføre. Men jeg vet at jeg har nok styrke i meg til å få det godt til! Jeg håper bare at jeg blir kvitt forkjølelse nokså raskt, slik at formen er god på torsdag! Denne uken blir spesiell. Jeg kan ikke nekte for det. For meg er det en stor milepæl. Jeg takker for all støtte og varme som rettes mot meg! Dere er med på å gjøre meg sterkere! Jeg gleder meg til uken som kommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg