Nå er alt klart!

Takket være en god hjelper, så er nå alt det tekniske i forhold til morgendagens foredrag ordnet! Jeg har litt begrenset teknisk innsikt, så veldig deilig å kunne få god hjelp til dette! Da ble det gjort i full fart, og vi rakk en god drøs i tillegg! Nå rakk jeg også å få noen minutter på sofaen før neste avtale for dagen! Det gjør godt å strekke ut kroppen innimellom . Jeg har fin form, så dette går veldig bra! Satser på at det fortsetter slik!

Når jeg treffer nye mennesker, og forteller min historie og mine planer for fremtiden, så blir jeg møtt med masse ros og oppmuntring. Jeg blir ansett som en stor ressurs, og de ønsker å hjelpe meg videre i livet. Noen ganger blir det litt vel mye, og litt høytsvevende for meg . Men nye nettverk bygges, og jeg møter nye folk som kan hjelpe meg. Jeg håper det ender på en fin måte. At det blir bra for min familie og meg! 

Nå skal jeg roe litt ned med musikk et par minutter, før jeg løper videre på neste avtale i dag! Ønsker dere en flott onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg