Takler jeg alt det positive??

Flotte meldinger tikker inn fra fjern og nær! Gode tilbakemeldinger kommer inn på Facebook og meldinger! Jeg får så masse fine ord. Jeg får så utrolig masse gode ønsker sendt min vei! I dag er jeg så overveldet og sliten, at tårene kommer. Jeg er helt utslitt, men på en veldig god måte! For første gang har jeg fått dele min historie, og jeg har forberedt meg at reaksjonen ville komme. Den er her nå. Føler meg rar. Og jeg føler meg glad. Jeg er enormt rørt. Følelsene mine er svært aktivert. Hjertet henger på utsiden i dag.

I dag får jeg virkelig eksponert meg selv for en av mine aller største utfordringer. Hvordan takler jeg alt det positive som kommer min vei? Klarer jeg å ta imot, og la det synke inn? Tar jeg det virkelig til meg? Tørr jeg å kjenne på det? Svaret er at jeg forsøker. Jeg er takknemlig, og utrolig lettet over reaksjonene som har kommet! Jeg er stolt, og jeg er veldig glad for at jeg følte det fungerte! Så jeg får lære meg å si takk, og ta imot det positive som kommer! Men jeg kjenner at det faktisk er litt vanskelig å takle. For jeg er akkurat nå litt preget.

Det som jeg er aller mest glad for, det er at jeg har lyst å gjøre dette flere ganger! Jeg har lyst å fortelle dette til mange mennesker rundt i landet. For jeg merket at det faktisk traff! Og da er jeg med å gjør en forskjell! Da er jeg til hjelp for andre mennesker! Da er det virkelig verdt å være på felgen dagen derpå…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg