Litt kort lunte!

Når følelsene koker inni meg, og mangelen på god søvn setter inn sitt støt, så er jeg ikke den beste personen som jeg kan være. I dag har følelsene kokt i meg, og humøret har egentlig vært i Berg og dalbane. For i dag gikk jo lufta ut av ballongen kan man trygt si! Men det ble gjort for en god sak. Jeg skulle likevel ønske at jeg hadde litt bedre kontroll på disse følelsene mine. De er sterke og nådeløse! De er en miks av gode og vonde. I morgen kommer det en ny dag, og da er kreftene større enn i dag! 

Så da er det godt å tenke på at det er fredag, min kjære er på vei hjem, og vi skal kose oss med taco! Skal bli godt å få slappe av sammen i kveld, og starte helgen på en god måte! Jeg håper virkelig at dere får en flott fredagskveld, og en strålende helg! Jeg tar bloggfri til i morgen. Jeg må rett og slett puste litt med magen, og hente meg inn igjen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg