Kjærlighet ble min redning❤️❤️

Jeg ble liggende i armkroken til min kjære nå i morges! Jeg ble liggende der, og kjente på den roen og tryggheten som finnes hos ham! Jeg er så heldig som fikk oppleve en slik genuin kjærlighet til et annet menneske! Å føle seg elsket og respektert akkurat slik som jeg er! Vite at hans omsorg alltid er der for meg og ungene ! Og jeg er så utrolig glad i ham! 

Du synes kanskje dette virker for sukkersøtt! At dette blir for fjortisaktig å skrive! Men jeg er ikke redd for å fortelle dere at jeg elsker min mann! Kjærligheten vår ble på mange måter redningen for meg og ungene! Han kom inn i livet på et tidspunkt hvor absolutt alt var tungt, usikkert og smertefullt! Sammen har vi hjulpet hverandre gjennom denne prosessen, og livet går fremover! Jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette hadde gått uten ham! 

Hver dag hjelper vi hverandre gjennom livet! Vi deler godt og vondt! Gleder og sorger! Det gjør meg lykkelig å vite at han er min mann! Takk og lov for at vi ble ført sammen❤️❤️❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg