En dag fylt av tårer

Det er lenge siden jeg har grått så mange tårer som i dag! Det har vært hardt! Det har vært vondt! Det har vært sterkt! Jeg har vært fortvilet, og hjertet har fått kjørt seg skikkelig! Noen dager kan man ikke riste av seg fortiden! Noen dager kommer den tilbake rett i fleisen med et smell! Man må stå i det dom kommer, og smerten er så vond! 

Totalt utslitt, og med røde øyne, har jeg krøpet under dyna! Jeg må finne krefter til en ny dag i morgen! Jeg håper den blir lettere enn i dag! For i dag har jeg følt meg liten og veik! Skadeskutt og såret! Men jeg skal bli sterkere av slike dager!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg