Kroppen streiker!

Jeg kjenner godt at jeg har brukt enormt med krefter for å komme gjennom uken! Kroppen min herjer med meg, og muskelsmerter farer gjennom kroppen! Jeg har anspent kroppen noe helt enormt disse dagene , og nå skal det ut av kroppen! Jeg kjenner det godt for å si det slik! Men det går over om en dag eller to! Trening vil hjelpe meg videre i prosessen ! Til uken skal jeg også fokusere på WeLG Foredrag, og finpusse på mine foredrag! Ta gjerne kontakt hvis du vil vite mer!

Jeg håper at jeg klarer å gå en liten tur i Furulunden i løpet av dagen! Jeg trenger pusterom! Frisk luft pleier å gjøre godt! Håper dere får en flott søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg