Min kamp!

Min kamp er hard. Min kamp er brutal. Min kamp er nådeløs. Min kamp mot fortidens ødeleggelser er en lang kamp. En kamp hvor nye slag stadig dukker opp. Nye situasjoner som jeg må takle. Nye utfordringer som må håndteres på en profesjonell og riktig måte i det sekundet som det skjer. Jeg har ikke annet valg enn å fortsette å kjempe. Kjempe for det jeg mener er riktig! Kjempe for at vi skal ha en god fremtid sammen. En ting er sikkert. Jeg kjemper. Jeg gir meg aldri. For det jeg kjemper for er verdt alt! 

2 kommentarer
    1. Margareth: Hei takk for kommentar! Jeg gleder meg veldig til mitt liv blir bedre og lystigere! Tro meg, det skal bli godt! Akkurat nå er det personlige årsaker til at jeg har rykket litt bakover! Bloggen er en del av min terapi! Jeg gleder meg til jeg kan fokusere på alt det gode! Men jeg er ærlig! Og jeg vet at det setter mange pris på! Klem

    2. Hei Wenche.
      Først må jeg si at du har vært og er en tøff dame. Du har fortalt om så mye vondt du har opplevd.
      Men, syns du at det hjelper? Jeg har inntrykk av at du er på stedet hvil, og at du går mest bakover i tid enn framover. At du lar hele fokuset dreie seg om hvor vondt og fælt du har hatt det og alle de vonde tankene du får… Isteden for å fokusere på alt det gode du har i livet. God mann og flotte sønner, gode venner og ny fin start på Sørlandet.
      Vi som leser bloggen din, ihvertfall jeg og noen andre jeg vet om, syns det blir mye det samme, og syns det er trist at du ikke kommer deg videre. Ønsker deg alt godt, og håper at du en dag snart at du kan nyte Lt du har å være glad for, og sette en rød strek over det vonde du har opplevd.
      Sender deg en stor klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg