Terapi og trening!

I dag skal jeg ikke løpe på møter! I dag skal jeg ha terapitime først, og deretter skal jeg trene med revmatiker foreningen og Irene Skuland Reilev! Det gleder jeg meg veldig til selv om det både blåser og regner! Det er skikkelig høstvær! Men det liker jeg egentlig ganske godt! Denne formiddagen skal altså være egenpleie for kropp og sjel! Det fortjener jeg etter harde dager med møter hele uken! 

Å sette av tid til meg selv er blitt veldig viktig! Jeg må ha de timene for meg selv! Fylle på energi! Få pratet ut med noen! Levert fra meg gruff og frustrasjon! Godt å våkne opp i dag, og vite at jeg kan hjelpe meg selv i dag! Håper dere får en flott torsdag! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg