At jeg aldri lærer….

Noen ganger tror jeg visst at jeg er en toppidrettsutøver av rang! På med treningstøy og joggesko! Motivasjonen på topp! Snakker meg selv opp! Gi gass nå, dette har du så godt av! Bakken ved lysthuset i Furulunden er en fin bakke å løpe i. Men den er en fæl bakke å møte veggen i! Jeg var superklar for trening. Og ved første motbakkeintervall løp jeg til toppen! Og så var det i gang med annehver styrke og kondisjon. Du kan trygt si at jeg plutselig møtte veggen i bakken i intervall nr 3!! Det var så vidt jeg ikke kastet opp. Kroppen hang ikke med i det hele tatt. Slukøret måtte resten av timen fullføres i sakte tempo. Og jeg var så sliten etterpå. Men jeg gav ikke helt opp, og fullførte så godt jeg kunne. Nå har jeg fått i meg mat og drikke. Kjenner at kroppen har fått litt juling, men det går seg til. Tydeligvis har de mentale utfordringene den siste tiden satt spor i kroppen min. Sp jeg må forsøke å variere innsatsen min etter dagsform . Jeg har desidert noe å lære der…..

Jeg er likevel sikker på at jeg skal trene videre. Men ikke mer i dag. Nå skal kroppen få hvile. Jeg skal pleie den litt. Så er jeg nok klar til ny dyst , kanskje i morgen. Vi får se. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg