Kjekt med bittelitt shopping!

Timene har gått fort i ettermiddag og kveld. Etter middagsbesøk måtte jeg avgårde på amfiet. Det var nødvendig med noen ærender. Jeg måtte ordne gymsko til eldstemann, og litt klær til ham. Jeg fikk heldigvis veldig god hjelp på butikkene , så det gikk kjapt og greit! Så da hadde jeg bittelitt tid til egentid. Da havner jeg alltid inn på H&M. I dag tror jeg at jeg hadde lyst på halve butikken. Det føltes ihvertfall slik. Høsten er min desiderte favoritt årstid når det gjelder klær. Jeg klarte å holde meg til kun ett plagg. Så da var det ekstra gøy at jeg endelig fant en dongeri kjole til meg selv! Det har jeg sett etter lenge! Og veldig kjekt når det var billig også! Gleder meg til å bruke den i ulike kombinasjoner. Begynner så smått å kose meg med klær igjen. I går gikk jeg i skjørt. Så det går fremover på den feminine fronten…..

Nå har kvelden kommet, vinden har roet seg litt utenfor. Jeg har de små trygt hjemme under dyna, og kan slappe av. Jeg skal glo litt på Lukket Visning. Elsker å kikke på luksuriøse hjem, og drømme seg bittelitt bort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg