Rusten og sliten kropp☺️

I dag er ikke selve kroppen på godlage! Er nok etter smellen på trening i går, pluss at jeg sovnet veldig sent i går kveld! Jeg ble liggende lenge og tenke! Hodet ville ikke skru av! Godt å tenke på at det er høstferie til uken, og vi må ikke så tidlig opp! Det gleder både store og små! Jeg lar kroppen hvile fra morgenen av, før legetime i formiddag! Litt huslige sysler skal gjennomføres, og så satser jeg på en kjekk fredagskveld med min kjære senere! Skal bli veldig godt å få ham hjem! Jeg ønsker dere alle sammen en flott fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg