Når de strammeste buksene i skapet passer perfekt!!!

For en deilig morgen! Det er fredag, og snart helg! Ungene er kommet seg på skolen, og jeg er allerede oppe og i god form! Klesvasken er i full gang, og jeg gleder meg til en kjekke helg sammen med mine kjære! Og jeg må ærlig innrømme at humøret blir ikke akkurat dårlig når jeg bestemte meg for å ta frem den smaleste buksen i garderoben, og se om den kunne fungere på min kropp i dag! Den har alltid vært sånn stram at det har vært vanskelig å få lukket igjen knapp og glidelås! Men jammen gikk den på som en lek i dag, og jeg ble kjempeglad! Jeg trener aller mest for å holde revmatisme og psyke på plass, men at kroppen forandrer seg er absolutt helt i orden for meg! Så nå er jeg så glad og fornøyd her jeg sitter komfortabelt i min svarte smale bukse og en deilig varm genser! Jeg merker at høsten er i full gang, så jeg må alltid tenke på å holde meg skikkelig varm hele tiden. Hvis ikke blir revmatismen fryktelig å leve med!

Jeg har merket forskjell på kroppen min i det siste. Noen få med mer eller cm har forsvunnet her og der. Det skulle jo egentlig bare mangle siden jeg trener såpass mye, og er rimelig forsiktig med søtsaker i ukene. Men å oppnå synlige resultater hjelper aller mest for det som er på innsiden! Selvtillit og selvfølelsen øker bitte grann. Jeg er i ferd med å bli glad i meg selv, og det er en god følelse å kjenne på! Jeg har alltid strevet med kroppen min, så de dagene hvor jeg gleder meg over den er ett stort pluss i boken! Denne dagen skal jeg virkelig forsøke å nyte. Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem, og vi kan starte helgen sammen hele familien! Jeg er så klar for fredagstaco, og en deilig kveld sammen med min kjære!

Jeg håper inderlig at dere også har en god dag! Jeg vil ønske dere en flott dag, og håper at alle kan finne noe positivt i livene sine akkurat i dag! Ta godt vare på deg selv, og dine nærmeste! Vær rause mot hverandre, og gi en klem til noen som virkelig trenger det! Det kan faktisk gjøre en stor forskjell! Ha en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg