Fysisk aktivitet uke 42💪🏃

Denne uken har jeg gjennomført tre treningsøkter i Furulunden! Onsdag morgen var jeg med Spreg trening på morgentrening på Kanelstranda ! Vi hadde en knallbra økt med 18 løpsintervaller med styrkeøvelser mellom hver 2.løpsintervall! En tøff treningstime for meg, men jeg gjennomførte med stil! Godt fornøyd med egen innsats på denne timen!

Torsdag formiddag var jeg sammen med gjengen fra revmatikerforeningen! Vi trener hver torsdag kl 11-12 ved Lysthuset i Furulunden ! En kjekk time med kondisjon og styrke! Og jeg klarte å løpe helt til toppen av bakken på 45 sekunder! Endelig! Så fornøyd og stolt! Vi heier hverandre fremover! En herlig gjeng!

I dag tok jeg tredje økten helt alene! Jeg gikk en rask treningstur på 6km i Furulunden. Veldig deilig å komme seg ut i naturen. Nydelige høstfarger overalt, og masse folk på tur. Jeg fikk opp god fart , og fikk god puls. Deilig å komme hjem til varm dusj etter en frisk tur!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg