Travel tirsdag morgen!

Da er tirsdagen godt i gang her i huset! Ungene er avgårde på skolen, og jeg er klar for en kjapp tur til Kristiansand for å signere noen skjema! Så bærer det rett hjem til Mandal igjen for å være på Stedet Aktuvitetssenter fra kl 11-13.30! Sosial samling for alle som vil! Så det er tett tidsskjema på første del av dagen for meg i dag! Så nå håper jeg at trafikken går greit slik at jeg har tiden på min side!

Håper dere alle sammen har en fin tirsdag! Skap gode minner hvor enn dere er i verden! Ta godt vare på deg selv og de rundt deg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg