Jeg elsker høsten!

Høsten er for meg en deilig tid. Frem med varme klær, og lune skjerf. Koselige kvelder under pleddet med fyr i ovnen og lun stemning. Utenfor er det flotte høstfarger, og naturen kan være både rå og fin samtidig. Kald vind som river i huset, og som kan gå gjennom marg og bein. Da er det ekstra godt å være inne. Jeg liker ikke å fryse, så det blir lag på lag med klær og varme skjerf hele dagen. Behagelige strikke gensere eller lange cardigans er favorittene mine. Ullsokker på beina er blitt et must for meg. Strikketøyet er kommet frem, og det blir mange kvelder med hobbyer. Jeg elsker høsten mer og mer.

Å gå en skikkelig treningstur når høstvinden kommer mot deg, er så deilig! Man får liksom naturen rett i ansiktet, og kjenner at man lever ordentlig. Ta litt muskler i bruk for å holde balansen når man står mot vinden. Da forsvinner mange vonde tanker. Da fyker de avgårde langt bort fra mitt sinn. Før var jeg livredd for å være ute i dårlig vær. Nå klarer jeg det helt fint. Gode klær, og en varm dusj når man kommer hjem. Da er det ikke så viktig hvordan været egentlig er rundt oss.

Jeg har blitt så utrolig glad i Furulunden. Jeg finner en så deilig ro der nede. Jeg kan trene hardt sammen med andre, eller jeg kan ta meg en treningstur helt alene. Kombinasjonen av stier, skog og sjø er helt magisk. Å vandre litt på en sandstrand helt alene en tidlig morgen er gull verd. Da snakker man om å starte dagen på verdens mest nydelige sted. Frisk luft gir balanse i livet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg