Vil dere ha besøk av meg?

Det er veldig spennende å starte WeLG Foredrag! Jeg jobber med å nå ut til alle Dere! Jeg ønsker svært gjerne å komme i gang med å spre mitt budskap til Dere! Jeg håper at WeLG Foredrag etter hvert vil bli et kjent navn for Dere, og at jeg kan bli flittig brukt i ulike settinger. Jeg besøker svært gjerne foreldremøter i skole og barnehage for å prate om min erfaring med mobbing i barndommen. Jeg prater også svært åpent om hvordan det er å leve med en psykisk diagnose i dagens samfunn. Ta svært gjerne kontakt hvis Du trenger en foredragsholder på din konferanse eller arrangement!  Jeg har et stort fokus på hvilke verktøy jeg bruker for å komme videre i livet! Jeg ønsker å være et ansikt utad som tørr å fortelle om egne erfaringer i livet.

Sjekk svært gjerne ut WeLG Foredrag på Facebook og You Tube! Jeg poster jevnlig små videoer hvor jeg prater direkte til Dere! Det kan være litt og firmaet, eller noen ord om en hjertesak! Jeg ønsker gjerne å komme i kontakt med offentlige etater i forhold til skole/oppvekst, og psykisk helse. Ta svært gjerne kontakt på [email protected]! Sjekk også ut min profil på Talerlisten.no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg