Avslapping hos mor og far ❤️

Etter en koselig tur på byen var det deilig å slappe av i godstolen hjemme hos mine foreldre! Godt å få pratet litt sammen i fred og ro! I kveld skal jeg slappe godt av sammen med min mann og min storebror! Pizza og drøs!  Det har vært en veldig fin dag, og jeg har taklet det fint å være her på besøk! Det føles godt! Så nå gleder jeg meg til en rolig kveld godt plantet i sofaen! Å besøke familien har vært veldig positivt, og det gleder hjertet mitt! Jeg ønsker alle sammen en strålende lørdag kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg