Når man skal rekke alt!

Nå var det å få sette seg ned litt. Denne dagen har virkelig gått i ett. Først fikk jeg ungene avgårde på skolen. Så en del husarbeid som behøvdes å få gjort. Deretter var det å komme seg avgårde til en avtale i Kristiansand kl 10! Da den var ferdig bar det full fart hjemover igjen. Så var det innom amfiet, fikk byttet noen klær, shoppet litt og fått hjem middagsmat. Plutselig kjente jeg at jeg var rar, og jammen hadde denne damen glemt å spise i hele dag. Dermed måtte der inn med noe mat i en fart. Jeg har komet meg hjem, og fått på plass varer. Nå skal jeg skrive ferdig her, gjøre lekser med minstemann, avgårde på terapi og så er det hjem og lage middag! et ekstra deilig å vite at man skal være hjemme resten av dagen og kvelden. For både kropp og hjerte sier at nå må det roes litt ned her i huset. Jeg skal liksom rekke absolutt alt i løpet av få formiddagstimer.

Noen ganger glemmer jeg litt bort at jeg må ta det med ro. Det hoper seg opp med plikter og avtaler. Ting skal ordnes, og jeg skal ha kontrollen på alt sammen alene i ukene. Da blir jeg fort litt stresset, selv om formen egentlig er stigende! Det er ikke lett å få tid til seg selv, men det er viktig. I morgen er det heldigvis lagt inn noe trening midt i en travel dag. Det trenger kroppen min nå. Godt at jeg skal kose meg med heklingen i ettermiddag! Det gir meg ro og sjelefred å holde på med noe kreativt! Ønsker dere alle sammen en flott ettermiddag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg