Julen kommer raskere år for år!

Så er det den tiden på året igjen! Butikkene har allerede satt frem julevarer, julebrus og julekaker er allerede i butikkene, og vi er så vidt kommet i november. Jeg føler julen kommer raskere år etter år. Jeg er ikke i gang med noe som helst av forberedelser til jul. Ingen julegaver er verken planlagt eller kjøpt! Julebaksten er ikke kommet i gang her i huset. Jeg har ikke begynt å høre på julemusikk. Jeg har lyst til å spare det til advent og desember. Det er det som er juletiden for meg. Jeg gleder meg veldig til jul, og jeg synes det er koselig med alle forberedelsene. Men alt til sin tid. Jeg er kanskje litt gammeldags,men jeg vil ikke bruke opp julen før den faktisk begynner. Jeg tar fem all pynt utenom juletreet første helga i advent. Og jeg spiller julemusikk på radioen i hele desember. Julekaker skal jeg nok også få laget sammen med barna. 

November skal brukes til helt andre ting. Koselige kvelder inne med håndarbeid og huslige sysler. Jeg nyter denne høsten. Godt og varmt inne i vårt koselige hjem. Det kommer til å bli en fin førjulstid når den kommer. Men jeg nyter hverdagen også. Ønsker dere alle sammen en riktig god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg