Til angsten!

Hei angst! Jeg vet du har tatt en plass i livet mitt. Det liker jeg jo ikke i det hele tatt. Sannheten er at egentlig så hater jeg deg inderlig og intenst. For du har en trang til å gjøre min hverdag vanskeligere enn jeg setter pris på. Du trenger ikke mange sekundene før du ser ditt snitt til å angripe meg. Du ligger der på lur, og venter på rette tidspunktet å angripe meg. 

Men vet du noe ? Jeg har gjennomskuet deg. Nå vet jeg stort sett når du tenker på å angripe meg. Og da kommer du til å møte motstand. Jeg kommer til å jage deg vekk! For du er faktisk ikke velkommen i mitt liv. Foreløpig vet jeg at du noen ganger er litt sterkere enn meg, og du klarer å vippe meg av pinnen noen øyeblikk. Men jeg er faktisk blitt STERK! Og jeg er blitt MODIG! Så nå våger jeg å kjempe i mot deg! 

Noen ganger blir jeg sint på deg. Noen ganger hater jeg deg! Men noen ytterst få ganger er det ok at du dukker opp. For når du har dratt igjen forstår jeg meg selv bedre. Da forstår jeg litt mer av mitt puslespill. Noen brikker kommer på plass, og da vet jeg hva jeg har å bearbeide frem til neste gang du prøver å ødelegge dagen min! Så takk for at du av og til gir meg ett solid spark i baken så jeg forstår min verden litt bedre.

Men jeg kan love deg en ting. Du får ikke lov å bli hos meg så lenge. Jeg kommer til å bli STØRRE,STERKERE og MODIGERE for hver eneste dag som går! For jeg er innstilt på å kjempe videre. Du har mistet overtaket! Det kan nok godt hende at du kommer på små besøk resten av livet mitt. Men du får bo fast et annet sted. 

Hilsen Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg