Hvorfor akkurat meg?

Jeg sitter her hjemme i joggebukse og slitt genser. Håret er ikke akkurat velstelt, og jeg har droppet sminken. Jeg er sliten. Skikkelig sliten. Jeg har hatt en hvil allerede. Musklene i kroppen verker. Kroppen er ikke på lag med meg i dag. Jeg vet det er en reaksjon på ulike hendelser de siste dagene. Det er ikke farlig. Men det gjør meg litt trist og lei. Jeg kjenner på det å ha så lite overskudd. 

Og da kommer spørsmålet tilbake igjen til meg. Hvorfor måtte det bli sånn for meg? Jeg har så lyst til å være frisk! Jeg har få lyst til å kjenne energien spre seg i kropp og sjel! Jeg ønsker meg pågangsmot i større doser enn jeg har nå! Jeg har jobbet hardt i mange år. Som butikkmedarbeider , butikksjef og selger! Hvor har min duracell energi blitt av? 

Jeg vet det ikke nytter å grave seg ned i slike tanker. Men akkurat i dag skulle jeg gjerne hatt litt av den energien som drev meg før. I dag er det godstolen og hekling som gjennomføres. Jeg håper jeg kommer sterkere tilbake! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg