Deilig formiddag 😜

Så utrolig heldig jeg er! Jeg fikk i dag gå på Kastellet spisested i Mandal. Jeg var sammen med ei herlig dame som jeg har blitt bedre kjent med! For første gang på veldig lenge fikk jeg følelsen av å bare være Wenche, kose meg med god mat og koselig prat. Null stress. Null angst. Bare være meg selv, og kose meg i godt selskap. Det er lenge siden sist, og jeg koste meg skikkelig de to timene vi var der.

Det er deilig når jeg føler jeg lever. Det er så utrolig godt med slike hendelser. Jeg sitter altfor mye hjemme. Da blir det altfor mye tenking. Jeg trenger å være sosial. Jeg håper 2017 gir meg muligheten til å bli bedre kjent med nye venner😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg