Deilig å se fremgang på kroppen😜

Jeg er så glad og fornøyd! Jeg har akkurat gjennomført årets siste trening med revmatikerne og Irene Skuland Reilev. Jeg fikk kjørt meg godt i bakken i dag, og jeg gleder meg over egen og andres fremgang! Vi pusher hverandre fremover, og gir hverandre pågangsmot til å sette nye, personlige rekorder. Det er mye humor og latter underveis. Vi savner alltid de som av ulike grunner ikke dukket opp.

Jeg har ikke noe særlig fokus på hvor mye badevekten sier. Istedenfor måler Irene meg jevnlig i cm på lår,hofte,mage,bryst og arm . I dag var siste måling før jul. Noen steder har jeg bygget muskler, mens andre steder har jeg mistet flere cm! Jeg er kjempefornøyd med årets resultat. Jeg er i mye bedre form fysisk, og trening hjelper meg til å holde revmatismen i sjakk. Og min mentale helse trenger trening som medisin!

Det er deilig når jeg har så gode dager som nå! Nå skal det bli godt med en varm dusj! Så blir det en ettermiddag med kjøring til aktiviteter før roen senker seg i heimen! Ønsker alle en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg