Heia Norge!

Dette er en fin tradisjon som har vart i mange år. Nok en gang sitter jeg klar foran TV for å heie på hele Norges håndballjenter ! Det har til tider vært altfor spennende kamper, og det har blitt både seire og tap i årenes løp. Men jeg er en trofast publikumer foran TV, og håper på en flott kamp nå i dag! Det blir nok spennende til siste slutt! Vi har lov til å håpe på gull, men sølv er uansett veldig bra! Nå gleder jeg meg til kampen kommer i gang! Så nå heier vi jentene våre gjennom finalen! Heia Norge!

Jeg kan faktisk huske da de vant bronse for 30 år siden. Det så jeg på TV hjemme ! Jeg husker hvordan treneren løp over banen med det norske flagget! Jeg husker mange spennende finaler. Men finalen mot Frankrike glemmer jeg aldri. To ekstraomganger, og vi hylte og skreik i stua som var full av gjester!  Det var magisk stemning underveis. Håper ikke det blir så spennende igjen i dag!  Gleder meg til å se kampen !

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg