Mamma, du var kul😜

Ikke verst når minstemann mente at mamma faktisk var kul med briller 😜Det varmet hjertet, og jeg ble jammen glad. Når sant skal sies så er jeg faktisk ganske fornøyd. Eldstemann smilte lurt, og sa at han syntes det var litt rart. Men mamma var godkjent ❤️Det er jammen rart hvordan man kan bli negativt opphengt i noe så normalt som briller. Men sånn er jeg visst skrudd sammen. Jeg har vært flink, og hatt på briller hele dagen!

Nå er det greit å kunne komme seg videre. La brillene bare være der. Bli vant med å ha dem. Så var det nok på tide at jeg fikk et mer voksent drag over ansiktet mitt😂😂ønsker dere alle en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg