Koselig julelunsj❤️

I formiddag har jeg vært på Stedet Aktivitetssenter , og der koste vi oss med nydelig julelunsj. Koselig prat rundt bordet, og stemningen var lett og god. Innimellom hadde vi noen litt dypere samtaleemner, og jeg får alltid noe å fundere på i etterkant. Det er koselig å samles til sosial prat og ulike aktiviteter hver tirsdag formiddag. Vi håper at flere kommer etter jul.

Julen er desverre ganske vanskelig for mange. Noen vil aller helst bare hoppe over hele julen, og velger å ta det som det kommer. For meg har julen alltid vært en tid for familie og god mat. Men jeg kan faktisk forstå at det kan være andre løsninger som er best for andre. Vi lever livene våre på hver sin måte. Vi tar de valgene som passer for vårt liv. Slik er det også med julen. Jeg håper at julen blir en rolig og fin høytid for oss alle sammen. 

Jeg gleder meg til å feire jul med familien. Selve julen blir i Egersund i år. Men romjul og nyttår blir i Mandal. Håper på noen fine fridager med mine kjære.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg