Hva skal jeg gjøre med bloggen?

2016 har vært litt av et år. Det har vært store oppturer og nedturer. Jeg har forsøkt å finne min vei gjennom livet. Jeg har både lykkes og feilet. Det har vært latter og tårer. Jeg har kjent på masse følelser. Våren gikk med til tøff terapi for store og små. Mye å bearbeide, og mange tårer å tørke underveis. Sommeren gikk med til å forberede bryllupet vårt. Men gleden var stor da dagen endelig kom. Høsten har vært svært hektisk med masse møter og trening. 

Dere har fått være med på det aller meste gjennom bloggen min. Jeg har delt oppturer og nedturer. Jeg har sjokkert, og jeg har vært brutalt ærlig. Noen har gitt meg pepper underveis, men jeg har opplevd masse støtte fra dere! Det er jeg takknemlig for. Jeg har brukt bloggen min som terapi. Nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg ikke vet hva jeg vil. Akkurat nå er det like sannsynlig at jeg legger ned bloggen, som at jeg fortsetter. Jeg klarer ikke å bestemme meg helt. 

Bloggen skal være noe som jeg liker. Men de to siste månedene har engasjement vært fraværende fra min side. Jeg har liksom ikke så lyst lenger til å skrive. Jeg har ikke så lyst til å dele så mye som før. Jeg kommer til å bruke litt tid fremover på å bestemme meg angående bloggen. Kom gjerne med innspill på Facebook hvis dere ønsker å fortsette å lese mine innlegg. 

Jeg har fortsatt gode og vonde dager. Terapien fortsetter fremover. Men jeg har merket en endring hos meg selv. Jeg orker ikke så mye press. Og jeg legger selv press på meg selv med blogginnlegg hver dag. Jeg klarer liksom ikke å la være å poste noe iløpet av dagen. Flink pike genet mitt slår inn, og gir meg dårlig samvittighet hvis jeg ikke skriver. Slik vil jeg ikke ha det. Så jeg vil tenke meg nøye om. Håper på forståelse for mine tanker angående dette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg