Siste innspurt 😄

I dag skal jeg få gjort det som må til for at jeg er klar til jul. De siste gavene skal pakkes inn, ungene skal pynte juletreet, jeg skal få begynne på pakking av alle fire sine klær, klesvask skal ordnes, og jeg må innom matbutikken også. Dette blir en travel dag. Jeg må gjøre alt klart til avreise til Egersund i morgen formiddag helt alene da min kjære er på jobb. Det gjør meg ganske stresset, men vi kommer alltid i mål!

Jeg håper at dagen likevel går fint uten for mye kluss. Jeg får ta en ting om gangen. Men det blir jammen endel å pakke når man skal ha med sengetøy, klær og gaver! Håper dere alle sammen får en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg