13 år siden du ble min sønn❤

I dag er det akkurat 13 år siden den første etterlengtede telefonen kom. En trist formiddag ble snudd til den ultimate lykkefølelsen. En telefon fra adopsjonsforeningen som fortalte at en liten gutt skulle jeg få lov til å bli mamma til. Jeg elsket prinsen min fra det øyeblikket. Før jeg hadde sett ham, eller hatt ham i armene mine. Jeg bare ble fylt av masse morskjærlighet med en gang. Slik var det også noen år senere da minsteprinsen kom.

Jeg minnes hvordan vi oppsøkte familien for å fortelle om gutten som skulle komme. Den julen var veldig spesiell, med masse følelser. Endelig visste jeg at jeg fikk bli mamma. For meg er det den viktigste oppgaven i livet. Jeg er så utrolig glad i mine to sønner. Og det er så deilig å se fremskrittene som skjer. Mestring og utvikling. Jeg og min kjære gleder oss til fremtiden sammen med våre to prinser. Livet ble ganske trøblete, men desto større er gleden over at det går fremover❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg