Deilig å komme hjem❤

Så var det ufattelig deilig å komme seg hjem etter en koselig julefeiring i Egersund sammen med min familie. Det er kjent å være på besøk, men nå var det deilig å komme seg hjem igjen. Nå er det utpakking og klesvask. Montering av julegaver skal også ordnes! Så denne kvelden går nok fort unna. Alt har vært vellykket for store og små. Det er deilig å oppleve så store fremskritt.

Men jeg må nok erkjenne at mine skuldre senket seg endel når jeg kom hjem hit til Mandal. Jeg er så glad i hjemmet mitt her på Sørlandet. Det gir meg en ro og stabilitet som jeg trenger. Nå skal jeg forsøke å nyte romjulen, og kose meg her hjemme! Ha en fin kveld❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg