Nydelig treningstur 😜

Etter at Urd hadde vært her, så våknet vi opp til en strålende dag med sol og flotte omgivelser. Det gav meg muligheten til å endelig komme meg ut på treningstur etter en rolig julefeiring med god mat. Så jeg fikk meg en nydelig treningstur på 6 km gjennom Furulunden i formiddag. Jeg møtte på mange turgåere, og det var utrolig deilig å komme seg ut i naturen. Kroppen var treig, og gjorde heftig motstand. Men det stoppet ikke meg i dag. Jeg gikk rett forbi to flotte rådyr som koste seg med mat i skogen. De flyttet ikke på seg selv om jeg kom 1,5meter fra dem. Nydelige dyr i nydelige omgivelser. Jeg er strålende fornøyd med egen innsats i dag. Det var deilig med varm dusj og litt mat etterpå. 

Nå blir det å avgårde for å få gjort litt ærender. Deilig med noen hverdager nå. Men skolefri gjør jo at rytmen blir litt annerledes enn vanlig. Håper dere har en fin dag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg