Tror jeg restarter dagen 😜

Jeg hadde så store planer. Jeg skulle stå tidlig opp, og ta meg en treningsøkt hjemme i stuen. Så skulle jeg ta meg en god og velfortjent dusj og mat. Så skulle jeg vekke barna, og bevilge meg en koselig shoppingtur på salg. Det ble ikke helt sånn akkurat. Jeg kom meg ikke opp av sengen før halv elleve i formiddag. Jeg skviset kroppen oppi smale bukser for å se noenlunde smal ut på shopping. Droppet både trening og frokost. Ungene var allerede våknet. Gav dem frokost før jeg dro ut. Magefølelsen var ikke god. Innom legesenter for å hente viktig papir, og ble sur da jeg måtte betale 130kr for ti linjer på et ark.

Jeg ble ikke mindre sint da jeg glemte å strekke mine korte ben bort fra bilen da jeg hadde parkert. Resultatet ble den digre flekken på ene leggen på den svarte buksen. Inne på senteret var det altfor varmt, og det gikk få sekunder før svette rant. Jeg fant ikke en dritt. Jeg trålet butikkene til ingen nytte. Til slutt endte jeg opp med ett plagg. Lurer på om det noengang blir brukt. Til slutt gjorde jeg det eneste fornuftige. Jeg dro hjem. Hjem til to brødskiver og en restart på dagen😜Tror jeg må lure meg selv til å glemme denne formiddagen😂😂noen ganger blir alt bare feil…men godt jeg har humor nok til å flire litt i ettertid😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg