Tar vare på meg selv❤️

Jeg har i løpet av livet lært meg at det er viktig å ta vare på meg selv. Jeg lærte det egentlig altfor sent. I dag har jeg hatt behov for å ta vare på meg selv. Jeg har hatt en dag blandet av masse følelser på godt og vondt. Jeg har vært utenfor komfortsonen, og jeg har beholdt roen. Reaksjonen min kom etterpå da jeg var for meg selv. Så jeg har prioritert å hvile, få i meg mat og drikke. Vært tilgjengelig for barna. Hatt en liten handletur på amfiet. Fikk litt nytt tøy på salg til en billig penge. Da ble jeg litt glad.  Jeg skal kose meg sammen med barna i kveld. Vi skal ha pitabrød med masse godt i. I morgen begynner skolen, så hverdagen er i ferd med å komme tilbake til oss.

Jeg håper at du også vet hvordan du kan ta vare på deg selv i en travel hverdag. Det er viktig. Små pusterom som bare er dine. Gi deg selv tid til å puste. Jeg har lagt meg på sofaen under pleddet. Her blir jeg en stund. For jeg fortjener det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg