Hva skal bloggen inneholde?

Det har vært  veldig greit å begynne å blogge igjen. Men jeg må helt ærlig si at jeg stadig kjemper litt imot den prestasjonsproblematikken som jeg har kjent på tidligere. Men nå er jeg streng med meg selv, og jeg skriver kun når jeg har lyst til å skrive. Bloggen min kommer til å fortsette som før. Jeg kommer til å være ærlig og oppriktig. Jeg liker ikke så godt overfladiske blogger, og føler at jeg da havner i en litt annen sjanger. Men jeg har som målgruppe å nå ut til mennesker på min egen alder. Som kanskje kjenner seg litt igjen i mine tanker og frustrasjoner, oppturer og nedturer. Selv om jeg ikke blir noen profesjonell blogger, så er jeg likevel interessert i å gjøre bloggen min bedre og mer attraktiv å lese. Derfor gleder jeg meg til å delta på et webinar på søndag kveld.  Da skal jeg lytte til en profesjonell aktør som har drevet med blogg og bloggere i mange år. Gleder meg til å få skikkelig gode tips til veien min videre.

Men jeg vil likevel svært gjerne ha tips fra dere. Gå gjerne inn på Facebook, og kommenter hva dere ønsker jeg skal skrive om, eller hvordan dere ønsker bloggen min kunne vært. Ingenting er perfekt her i verden, så alt kan forbedres. Men jeg kan ikke love å etterkomme alle ønsker som kommer. Jeg har egne standpunkt som jeg ikke rokker på. Men kjør på med ideer og tanker om innlegg! Kommentarfeltet forblir stengt. Jeg er for sensitiv og sårbar til å ha det åpent. Det er rett og slett slik jeg er. Bloggen min skal bygge meg opp, og ta meg fremover. Det er et godt virkemiddel for mine tanker. Så det gjør meg stort sett bare godt å skrive.

Min blogg gjenspeiler min hverdag. En hverdag på godt og vondt. Men selv om jeg er mamma, så vil ikke mine barn bli vist frem her på bloggen min. Det valget tok jeg før jeg startet opp bloggen min, og vil ikke sanke lesere på grunn av mine barn. Jeg er generelt svært skeptisk til å gjøre barn om til en lesermagnet. Så bilder og navn blir ikke brukt her. Så derfor kommer ikke denne bloggen til å bli en typisk mammablogg. Jeg vet at mange savner flere bilder på bloggen min. Jeg skal forsøke å bli bedre på akkurat dette området. Jeg liker ikke så godt bilder av meg selv, men jeg må trene meg opp på det. For jeg har ingenting å skjemmes over. Så jeg håper på litt mer bilder i innleggene fremover.

Jeg blir veldig glad dersom dere deler mine innlegg. Tips svært gjerne vennene deres om min blogg. Det er veldig gøy når mange leser innleggene mine, og jeg er glad for hver enkelt leser. Jeg deler mye personlig på bloggen, og det gjør godt med når hyggelige og støttende kommentarer kommer på Facebook. Sist gang jeg var i Egersund ble jeg overrumplet da en person plutselig gav meg en skikkelig bamseklem, og takket meg for min blogg. Da ble jeg både rørt og kjempeglad. Jeg satte veldig stor pris på den tilbakemeldingen, og klemmen varmet godt for min del. Jeg håper og tror at min ærlighet berører mennesker. Livet består ikke bare av glansdager, så det er ikke vits i å late som at alt bare er perfekt.

Jeg gleder meg til å fortsette med bloggen min. Det er utrolig kjekt for tiden. Og jeg skal være tålmodig med meg selv. For dette skal være positivt for meg. Hva som skjer i fremtiden vet ingen. Men jeg håper at bloggen min vokser fremover, og at mange flere lesere blir interessert i å følge den. Ha en flott dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg