Hva gjør din helg god?

Det er endelig fredag, og helgen nærmer seg med stormskritt. Det er tid for familie kos, og skuldrene kan senkes ned etter en travel uke. Jeg gleder meg alltid til helgen her hjemme. Jeg får min kjære mann hjem fra jobb, og vi samles til kos og gode måltider sammen. Noen ganger får ungene kompiser på overnatting, og andre ganger er de borte på overnatting. Det er alltid litt som skal gjøres i hus og hjem Helgen går alltid så fryktelig fort. For meg er det koselig med tradisjoner. Vi starter nesten alltid helgen med fredagstaco. Alle i familien elsker taco, og det er koselig å samles rundt bordet fredag kveld. Hele familien samlet, og som regel god stemning.

Jeg trenger å ha mine kjære rundt meg for å ha en god helg. Samholdet i mellom ungene og oss er kjempeviktig. Vi er som regel hjemme på kveldene, og tar det rolig. God underholdning på TV er heller ikke så dumt. Jeg kan også senke skuldrene litt ekstra når vi er to voksne hjemme. Da får jeg ofte tid til å gå tur, eller lytte på musikk. Dert er deilig å kunne fordele ansvaret litt i helgene. Vi lager stort sett maten sammen. Det liker vi godt. Gode samtaler rundt matlagingen, og et lite nuss i ny og ne! Jeg lager middag alle andre dager, så det hender jeg blir oppvartet av min mann i løpet av helgen. Det setter jeg enormt pris på. Små gjerninger som gir så mye glede og takknemlighet i hjemmet.

Hva må til for at du får en god helg? Har du egne tradisjoner som du gjennomfører? Jeg håper at du uansett får en flott helg sammen med de som du er glad i. Vær rause med hverandre, og spre kjærlighet rundt deg! Da får du som oftest masse kjærlighet tilbake! God Helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg