Når det klør i fingrene etter å skrive!

Noen dager bare må jeg sette meg ned ved datamaskinen min for å skrive. Jeg kjenner bare inni meg at der er ting som jeg trenger å få kommunisert ut til Dere! Jeg har mange tanker inni hodet mitt, og det er en glede å kunne dele det med Dere! Jeg er så glad for at jeg valgte å starte opp bloggen min igjen etter en fortjent pause. Jeg er i full gang med nye tanker og ideer, men passer på at det er etter mitt eget tempo. Jeg er glad for hver eneste som leser mine innlegg, og jeg vil svært gjerne at bloggen min skal få flere lesere. Så jeg tenker at langsiktig og tålmodig skriving vil føre bloggen min lenger etter hvert. Slik sier i hvert fall ekspertene at det vil fungere.

Å blogge er kanskje en ting som mange mener ikke er så smart. Men i 2017 er sosiale medier og blogger veldig utbredt som kommunikasjonsform. Og vi som blogger velger selv hvilket innhold vi vil ha på vår egen blogg. Jeg har ikke kastet meg på bølgene som går. Jeg er verken rosablogger, treningsblogg eller mammablogg. Men jeg er en ærlig blogg, og min målgruppe av lesere er nok voksne mennesker. For voksne leser nemlig også blogger. Det er ikke bare sminke og interiør som fenger. Men jeg har tro på at mine ærlige betraktninger om eget liv kan gi noe til andre. Dere får være med på både oppturer og nedturer. Noen ganger skriver jeg med et stort smil rundt munnen, og dagen er god.  Andre dager gråter jeg litt mens jeg skriver. For jeg skildrer deler av livet mitt, og det består ikke bare av glansdager.

bloggen er min ventil. Her kan jeg få ut mine tanker og følelser. De delene av livet jeg vil ha for meg selv, de deles ikke her. Noen ganger leser dere mellom linjene. Det er jeg klar over. Men jeg forsøker å holde bloggen til kun meg, og ikke involvere så mange andre. Livene våre går kjapt unna. Hverdagen er hektisk, og mange inntrykk skal bearbeides for små og store. Da synes jeg det er viktig å få ut tanker og følelser underveis. Her kommer bloggen inn for min del. Jeg har lyst til å dele. Jeg har lyst til å kommunisere med Dere! Så tusen hjertelig takk til alle Dere som deler mine innlegg på Facebook, som liker mine innlegg og som kommenterer på Facebook. Jeg håper at vi kan ha en spennende reise sammen! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg