Du er UNIK!

I dag vil jeg gjerne fortelle til akkurat Deg at du er unik! Jeg håper at du vet om det, og at du er på en god plass i livet ditt! Du har mange kvaliteter og egenskaper som gjør deg til akkurat DEG! Du er verdifull, og du har en viktig plass her i verden. Vi er alle en del av mangfoldet, og alle har sin plass her. Noen tar stor plass, mens andre liker å leve i det stille. Men uansett hvordan du ser ut, eller hva du jobber med, så er du like verdifull som alle andre her på jord. Ingen kan ta akkurat din plass. Den er skapt for deg. Og vi har alle noen som er glad i oss. Som har gode tanker om oss. Og som ville savnet deg dersom du ikke var her. Så aldri tenkt at du ikke er noe. For det er helt feil. Vi er alle sammen unike skapninger, som har fått hver vår sjanse her i verden.

Alle kan ikke bli kjendiser eller viktige karrieremennesker. Noen må være den vanlige mannen og damen i gata også. Og for meg er det viktig å like både kongen og naboen. Vi er alle like viktige i vårt samfunn. Så ikke stress så mye med å være bedre enn det du tror du er! For du er god nok! Gjør det beste du kan, og vær så snill som du kan. Det er det viktigste. Ikke hva du tjener eller oppnår av materiell status. Det er ikke sikkert at jeg kjenner deg personlig. Men jeg har troen på at inni hvert menneske så bor det et godt menneske. Et menneske som vil andre vel, og som har egenskaper som er viktige. Derfor vil jeg gi deg denne oppmuntringen i dag!

Ta godt vare på deg selv. Vær raus med deg selv, og gi deg selv gode ord. Du er like viktig som alle oss andre. Jeg sender avgårde litt nestekjærlighet til deg! For du fortjener å få det i din hverdag! Jeg ønsker deg det aller beste, og håper du får en flott ettermiddag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg