Kjærester i 4 år!

I dag er det akkurat fire år siden jeg sa JA til å bli kjæreste med min mann. En mann som jeg elsker av hele mitt hjerte. En mann som klarte å komme gjennom min mur. Som ikke gav seg. Som ville overtale meg til å ta sjansen. Som pratet i timevis i telefonen om natten for å få meg på gli. Som klarte å vinne min tillit. Og han har aldri sviktet. Han har holdt sine løfter som han gav meg. Han har vært en fantastisk kjæreste. Han har vært en fantastisk venn. Han er en flott ektemann. Og han er en kjempegod stefar. Jeg er så glad for at jeg lot meg overtale.

Det har vært fire år med oppturer og nedturer. Men uansett hva vi har møtt på, så har vi vært sterke for hverandre. Sammen har vi tatt steg for steg. Vi ventet to år før vi flyttet sammen. Vi tok oss god tid. Tid til å sortere tanker og følelser. Tid til å tenke over de valgene vi skulle ta. Det gjorde meg trygg. Trygg på en god fremtid sammen i Mandal. Her har vi laget oss et hjem. Du slapp oss inn i din bolig, og jeg har fått lov til å bo meg inn i huset. Bli glad i hjemmet vårt. Funnet tryggheten her. Det kan jeg aldri få takket deg nok for.

Sommeren 2017 ble vi ektefolk. Vi ble gift. Du sa ja til meg, og jeg sa ja til deg. En forpliktelse som vi håper og tror skal vare livet ut. Du valgte meg, med all min bagasje og utfordringer. Du tok imot alt sammen. Jeg vet det kanskje høres kleint ut, men du er min sjelevenn. En venn som hører og trøster. En venn som deler sine tanker. En som jeg også får lov å støtte når det trengs. For vi gjør dette sammen. Det er kjærlighet. En kjærlighet som varer!

Så i dag gratulerer jeg oss begge med fire flotte år sammen! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg