Hverdagen har sin egen sjarm!

Livet består av flest hverdager. Så jeg mener det er viktig å ta godt vare på hverdagen vår. For hverdagen har sin helt egen sjarm. Hver enkelt menneske har sin egen hverdag. Hva vi velger å fylle den med, er opp til oss selv. Noen har masse jobb, andre har mer fritid. Jeg merker stor forskjell på livet nå i forholdt til tidligere. Nå er det ikke fullt stress om morgenen for å komme seg tidsnok til jobb. Jeg kan få ungene av sted på skolen.

Jeg merker at jeg finner mer og mer en rytme som fungerer for oss. Ting har virkelig begynt å komme inn i et system som er enkelt og forutsigbart. Dermed vet alle hva som skal skje, og vi kan følge planen så godt som overhodet mulig. Det er svært viktig for oss her hjemme. Jeg skulle jo svært gjerne vært i en jobb, men jeg har mer enn nok med å følge opp ungene og hjemmet slik som helsen min er for øyeblikket.

For meg har det tatt litt tid å akseptere situasjonen slik som den har blitt. Og når jeg fikk kommet meg til enighet med meg selv, så ble ting så mye lettere. Jeg er i full gang med å finne en balanse mellom fornuftig aktivitetsnivå og hvile. GFor en av mine utfordringer med revmatismen, er at jeg blir så sliten. Så jeg har en jobb å gjøre. Jeg må lære meg hvor grensene går, og gi kroppen nok hvile.

Nå begynner jeg å trives med å være hjemme. Jeg har funnet mine saker som jeg skal engasjere meg i fremover. Men hovedfokuset blir å lage gode hverdager for meg og mine nærmeste. Det er uten tvil den viktigste oppgaven jeg har. Det skal ikke skorte på innsatsen fra min side. Nå fortjener vi å ha det fint sammen, og leve livet vårt så godt som mulig i trygge omgivelser!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg