Ditt feige nett troll!

Akkurat nå skriver jeg til deg som sjikanerer andre mennesker på internett! Som stadig slenger med leppa, og sender fryktelige meldinger til mennesker som du ofte ikke kjenner i det hele tatt! Til deg som gir mange mennesker dårligere nattesøvn, og vonde tanker om egen kropp og utseende! Til deg som tror det er ok å sjikanere andre selv om dere ikke har samme mening om en sak!

Jeg skal si deg en ting. Du er feig! Mange ganger er du til og med så veik at du ikke tørr å bruke ditt eget navn! Det du ikke tenker på , det er at du kan ødelegge et annet menneske! Jeg blir faktisk bare trist av  å lese om slike som deg. For hvilket liv har du egentlig dersom det er det viktigste i verden å få lov til å sjikanere andre? Da sliter du, tenker jeg. Og ja, jeg er streng mot deg. For jeg vet hvordan det føles å motta sjikane fra slike som deg!

Det gjør vondt! Det er sårende! Det fikk meg til å tenke enda mer negativt om eget liv, kropp og utseende. Og det skjedde fordi du sjikanerte meg! Jeg måtte sette grenser for deg. Jeg er heldigvis voksen nok til å ta grep. Men unge jenter og gutter i dag vil så gjerne ha en dialog. De lar kommentarfeltet være åpne så altfor lenge. Og du utnytter det til å spre dritt! Det er en skam. Og det er som sagt bare uendelig trist.

Når du slenger ut de fæleste ordene du klarer å finne, så tenker du ikke på annet enn å såre andre. Snakke andre ned i søla. La dem få kjenne at man ikke er verd noen ting. Gjør det godt inni deg å vite at du sårer andre? Ønsker du at et annet menneske skal gråte seg i søvn fordi du har et behov for å være stor i kjeften? I så fall har du et problem. Et problem som du bør ta tak i. Skaff deg et vanlig liv. Søk hjelp dersom du ikke klarer det på egenhånd! For ditt problem skal ikke få ødelegge andres liv! Det har du faktisk ikke noe rett til å gjøre!

SKJERP DEG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg