Ut av komfortsonen!

Det siste året har jeg vært veldig masse hjemme. Jeg har nesten ikke vært på noen arrangement før nå nylig. I dag skal jeg dra avgårde på tur, og være borte til i morgen. Det er faktisk å gå litt ut av komfortsonen min. For jeg er så vant til å være hjemme med mine kjære barn og mann. Det blir så rart å dra avgårde uten dem. Men jeg trenger det. Jeg har godt av å bruke hodet mitt på andre ting. For jeg er mamma hele døgnet hele året. Jeg er alltid på vakt. Jeg passer alltid på. Så nå er det på tide å leve litt vanlig igjen. Forsøke å gjøre ting som jeg likte før.

Jeg gleder meg til denne opplevelsen som kommer nå. Jeg skal skrive mer om opplegget senere i dag til dere. Akkurat nå kjenner jeg mest på at jeg må finne roen inni meg selv. Den tryggheten som gjør at jeg kan slippe ned skuldrene, være voksen og bare konsentrere meg om det jeg skal være med på. Det skal jeg klare. Jeg har vært med på mange rare ting før. Jeg er sikker på at jeg kommer greit ut av denne helgen også.

Jeg er glad for at jeg får oppleve noe gøy i dag! Nå må jeg finne frem alt jeg trenger, og organisere alt for barna. Tenk et lite døgn på “husmorferie”! Så nå er det full gass med alle gjøremål! Alt skal være på stell før jeg drar avgårde! Gelder meg i hvert fall veldig! Jeg er trygg på at jeg kommer til å kose meg når jeg bare kommer meg av sted. På tide å lufte seg litt! Dette blir knallbra! Vi blogges mer senere i dag! God fredag til alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg